اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با هدف زیبایی بیشتر و یا درمانی قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید، به شما توصیه می کنیم که قبل از هر اقدامی این مقاله را با دقت تمام مطالعه کنید و از مطالب آن استفاده کنید. شما در ادامه با تمامی مراحل جراحی زیبایی بینی آشنا می شوید که دانستن آن ها می تواند در روند و انجام تصمیم گیری کمک شایسته ای به شما بکند.

هدف از جراحی زیبایی بینی

هدف از جراحی زیبایی بینی

قبل از هر اقدامی شما باید این مرحله را پشت سربگذارید که هدف شما از جراحی بینی چیست و چرا می خواهید آن را انجام دهید؟ شما می توانید پس از مشخص کردن هدفتان برای جراحی زیبایی بینی، نوع جراحی و جراح را انتخاب کنید.

برای این که متوجه شوید چه هدفی  را باید دنبال کنید باید به شما بگوییم که جراحی زیبایی بینی برای مصارفی مانند زیبای بیشتر صورت، ایجاد تناسب میان اعضای صورت، درمان انحراف بینی و … انجام می شود. اگر توانسته باشید این مرحله را به خوبی پشت سر گذاشته باشید، خواهید توانست که در رابطه با موارد دیگر به خوبی تصمیم گیری کنید.

اگر در تصمیم گیری دچار مشکل هستید و یا از مواردی مانند عمل بینی می ترسید، بهتر است که از مشاوران حرفه ای که در این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید. آن ها وظیفه دارند که به شما در امر تصمیم گیری کمک کنند.

انتخاب جراح بینی

شاید مهم ترین مرحله در مراحل جراحی زیبایی بینی در مشهد، انتخاب جراح است. جراح بینی کسی است که شما را به هدف مورد نظرتان می رساند. جراح بینی باید بر اساس ویژگی های مختلفی از جمله تجربه، مهارت، تخصص و دستمزد انتخاب شود.

جراح بینی که بتواند علاوه بر مهارت صداقت و تجربه داشته باشد به شما کمک خواهد کرد که با اطمینان خاطر خود را به او بسپارید. اگر در انتخاب یک جراح خاص مردد هستید، بهتر است که با بیماران قبلی آن تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

قبل از عمل جراجی چه کارهایی باید انجام دهید؟

قبل از عمل جراجی چه کارهایی باید انجام دهید؟

برخی از کسانی که تصمیم قطعی گرفته اند که عمل جراحی بینی انجام دهند، نمی دانند که چه کارهایی را باید قبل از جراحی بینی انجام دهند. مواردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت به شما در این زمینه کمک می کنند که تشخیص دهید چه کارهایی را انجام نداده اید و یا باید دوباره انجام دهید!

آزمایش های لازم

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از هر عمل جراحی از جمله جراحی زیبایی بینی این است که آزمایش های لازم از مریض انجام شده باشد. انجام این آزمایشات به جراح و تیم جراحی کمک می کند که تصمیم گیری بهتری در این زمینه انجام دهند.

همراه داشتن نسخه های آزمایش در روز جراحی

همراه داشتن آزمایشات در روز جراحی به پرستاران و تیم جراحی کمک می کند که در صورت لزوم کارهای خاصی را انجام دهند. این موضوع باعث می شود که در هنگام عمل اطمینان خاطر بیشتری را تجربه کنید و آرامش بیشتری داشته باشید.

دخانیات و مشروبات الکی ممنوع

اگر از دخانیات یا مشروبات الکلی بصورت رایج استفاده می کنید، باید حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی آن ها را متوقف کنید. این کار به شما کمک می کند که نتیجه بهتری را از عمل جراحی خود بگیرید.

در این موارد، عناصری وجود دارند که باعث می شود، ترمیم بینی مدت ها به تعویق بیفتد. این تعویض در نتیجه جراحی تاثیر خواهد گذاشت و شما نمی توانید که نتیجه دلخواه خود را از عمل جراحی بگیرید.

غلظت خون را کاهش دهید

پزشکان و جراحان حرفه ای برای جلوگیری از عدم بروز مشکل در اتاق عمل به بیماران خود کمک می کنند که در قبل از عمل جراحی غلظت خون خود را کاهش دهند. غلظت خون باعث مشکلاتی در حین عمل می شود که در این مقاله جای صحبت آن ها نیست!

یکی از راه های کاهش غلظت خون این است که از مصرف داروهای گیاهی و امگا ۳ که باعث بروز مشکلات این چنینی می شوند، پرهیز کنید.

پزشک خود را از همه نظر مطلع کنید

اگر شما از داروهای خاصی استفاده می کنید و یا متوجه شده اید که به داروهای خاصی حساسیت دارید، بهترین راه این است که با جراح خود گفت و گو کنید. این گفت و گو و آگاه کردن جراح از این موضوع می تواند باعث این موضوع شود که جراح در تصمیم گیری خود تجدید نظر کند.

سرماخوردگی را جدی بگیرید

با توجه به پیش بینی های لازم برای انجام عمل جراحی در هنگام سرماخوردگی شما وظیفه دارید که سرماخوردگی خود را به جراح اطلاع دهید. این کار عوارض  و خطرات ناشی از عمل جراحی زیبایی بینی را تا حد ممکن کاهش خواهد داد.

همراه مطلع داشته باشید

مشورت با یک شخص و حضور او در هنگام و بعد از عمل جراحی به شما دلگرمی خواهد داد. شخصی که به عنوان همراه با شما حضور دارد به شما کمک خواهد کرد که آرامش بیشتری داشته باشید. همچنین می تواند در مواقع لزوم به شما کمک کند تا تنها نباشید.

منبع : مراحل آماده شدن برای عمل جراحی زیبایی بینی

آردینی اوخو
سه شنبه 12 آذر 1398
بؤلوملر : دانستنی ها,