پلاگین عضویت ویژه در وردپرس شامل چه خصوصیاتی باید باشد؟

افزونه های زیادی برای عضویت ویژه در وردپرس وجود دارند، اما همه.آنها از ویژگی های که شما برای راه اندازی بخش.عضویت ویژه در وردپرس به آنها نیاز دارید را.دارا نمی باشند. ما قصد داریم در این مقاله بهترین پلاگین عضویت ویژه در وردپرس را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

برخی از آنها برای فروش حق عضویت به صورت تک.سطحی و برخی دیگر قابلیت پشتیبانی از چندین سطح کاربری.و عضویت را دارند.و امکان مدیریت این عضویت ها وجود دارد.

برخی افزونه ها از قابلیت انتشار محتوا با وقفه.پشتیبانی می کنند.که به شما این امکان را می دهد تا به صورت آهسته محتوای.جدید برای کاربر را منتشر کنید. در حالیکه برخی دیگر.تنها از قابلیت پنهان کردن.مطالب پشتیبانی می کنند.

همچنین به این مورد نیاز.پیدا میکنید که درگاه های پرداخت.را نیز تنظیم و راه اندازی کنید. آیا میخواهید خرید فقط با کارت های اعتباری انجام شود یا با PayPal یا با هر دو؟ افزونه انتخابی شما باید.این قابلیت را به صورت پیش فرض داشته باشد.یا بتوان آن را با نصب افزودنی روی افزونه انتخابی اضافه کرد.

بهتر است نگاهی بندازیم به مواردی.که برای راه اندازی یک سایت عضویت ویژه به آنها نیاز خواهیم داشت؟

برای راه اندازی عضویت ویژه در وردپرس به چه چیزهایی نیاز است؟

سایت های عضویت ویژه به شدت مصرف منابع بالایی اعم از.هاست داشته و انتخاب نادرست هاست.می تواند باعث نابودی تمام زحمات شما شود. به همین دلیل.اولین چیزی که نیاز است از جانب شما صورت گیرد، انتخاب بهترین هاستینگ.وردپرس و تهیه هاست از آن است.

پس از تهیه هاست مناسب، باید یک دامنه نیز خریداری کنید.همچنین باید افزونه های لازم برای گسترش کسب و کار و شتاب دادن به امر عضویت و توسعه را تهیه نماییم به همین جهت می توانید از افزونه OptinMonster استفاده کنید.

خب حالا بهتر است برویم سر اصل مطلب و بهترین افزونه های وردپرس در این زمینه مورد بررسی قرار بدیم

 

افزونه MemberPress

[caption id="attachment_26160" align="aligncenter" width="550"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس پلاگین عضویت ویژه در وردپرس MemberPress[/caption]

MemberPress یکی از بهترین پلاگین ها برای عضویت ویژه در وردپرس می باشد. کار کردن با این افزونه بسیار ساده است.

مزایای افزونه MemberPress

  • استفاده آسان : راه اندازی یک سایت عضویت ویژه در وردپرس به کمک این افزونه بسیار آسان است همچنین این افزونه می تواند به صورت خودکار صفحات مربوط به قیمت اشتراک، ورود به حساب کاربری و تشکر بابت عضویت را برای استفاده کاربران ایجاد کند. همچنین دارای سطوح مختلف عضویت می باشد.
  • کنترل کامل بر مطالب : این افزونه دارای کنترل کامل بر روی مطالب می باشد و به شما اجازه می دهد تا به هر محتوایی شامل مطالب، برگه ها، دسته بندی ها، برچسب ها و فایل ها و مواردی از این قبیل دسترسی داشته باشید.
  • محتوای زمانبندی شده : محتوای زمانبندی شده به شما این امکان را می دهد تا مطالب محدود شده را در زمان خاصی به کاربران نمایش دهید. این ویژگی برای سایت هایی که میخواهند دوره های آموزشی یا مطالب آموزشی خود را به فروش برسانند بسیار مناسب می باشد.
  • هماهنگ سازی : این افزونه با سرویس هایی نظیر MailChimp، GetResponse هماهنگی کامل دارد.
  • درگاه های پرداخت : MemberPress به صورت پیش فرض از قابلیت پشتیبانی PayPal و درگاه پرداخت Stripe پشتیبانی می کند.

معایب افزونه MemberPress

  • گزینه های پرداخت محدود : MemberPress تنها از سه درگاه پرداخت اینترنتی پشتیبانی می کند. این موضوع مشکل بزرگی برای صاحبان سایتهایی است که در کشور آنها این درگاه ها پشتیبانی نمی شود می باشد.
  • هماهنگ سازی محدود : در حالیکه افزونه مذکور از سرویس های شناخته شده پشتیبانی می کند، عدم پشتیبانی از برخی سرویس های محبوب
  • قیمت : هزینه نسخه تجاری ۹۹$ در سال و هزینه نسخه Developer 199$ در سال است.که این قیمت ها بسیار زیاد می باشند

از نظر تیم استورینا  MemberPress ساده ترین پلاگین عضویت ویژه در وردپرس می باشد و قابل استفاده برای افراد تازه کار می باشد. به راحتی می توانید این افزونه را راه اندازی کرد و گزینه های بسیاری در تنظیمات دارد.

افزونه Paid Memberships Pro

[caption id="attachment_26156" align="aligncenter" width="700"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس پلاگین عضویت ویژه در وردپرس Paid Memberships Pro[/caption]

یکی دیگر از افزونه های قدرتمند.در این زمینه Paid Memberships Pro می باشد. بیایید نگاهی به مزایا و معایب این افزونه بیاندازیم تا بتوانید در مورد.انتخاب آن به عنوان افزونه مورد نظر تصمیم بگیرید.

مزایای افزونه Paid Memberships Pro

  • نسخه ابتدایی رایگان : نسخه رایگان این افزونه امکانات بسیار ساده ای دارد. این افزونه از ویژگی های بسیار کمی برخوردار می باشد، اما می تواند نیاز های اولیه شما را در خصوص عضویت ویژه برطرف نماید و به شما برای انتخاب درست کمک زیادی می کند.
  • درگاه های پرداخت بیشتر : این افزونه از درگاه های پرداخت PayPal، Stripe، Authorize.net و چندین درگاه معتبر دیگر پشتیبانی می کند.
  • هماهنگ سازی بیشتر : افزودنی های رایگان و پولی بسیار زیادی برای این افزونه وجود دارند که به شما کمک می کنند تا به سرویس های ایمیل مارکتینگ و دیگر افزونه های وردپرس متصل شوید.
  • افزودنی ها : افزودنی های بسیار زیادی برای این افزونه موجود بوده و به شما کمک می کنند تا بتوانید ویژگی ها و قابلیت های مورد نظر خود را به این سرویس اضافه کنید، ویژگی هایی نظیر: محتوای زمانبندی شده، بازاریابی و لینک کمیسیون و قیمت های متغیر.

معایب افزونه Paid Memberships Pro

  • استفاده آسان : در اینکه Paid Memberships Pro افزونه ای قدرتمند است شکی نیست، اما مناسب استفاده از سوی کاربران تازه کار نیست. تنظیم و راه اندازی آن از کاربران زمان زیادی میگیرد.و همچنین کار کردن با این افزونه مقداری دشوار می باشد
  • پلن رایگان فاقد افزودنی : برای استفاده از افزودنی های این افزونه باید نسخه حرفه ای این افزونه رو بخرید همچنین نسخه رایگان این افزونه به شما اجازه دسترسی به تعداد محدودی از افزونه ها را می دهد، با اینکه نسخه حرفه ای آن به شما اجازه دسترسی به بیش از ۶۰ افزودنی را می دهد.
  • قیمت:این افزونه شامل سه نوع پلن می باشد :
    • 1: پلن رایگان 
    • 2: پلن حرفه ای ۲۹۷$ در سال
    • 3: پلن نامحدود ۵۹۷$ در سال

از نظر تیم تخصصی استورینا این افزونه گزینه.بسیار مناسب و خوبی برای راه اندازی سایت عضویت است. و از قابلیت های زیادی بهره برده و به شما کمک می کند.تا به کمک آن بتوانید سایت خود را به صورت حرفه ای.راه اندازی کنید.

افزونه LearnDash

[caption id="attachment_26154" align="aligncenter" width="550"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس پلاگین عضویت ویژه در وردپرس LearnDash[/caption]

LearnDash افزونه ای انعطاف پذیر و.با محیطی بسیار ساده برای استفاده در زمینه مدیریت دوره های.آموزشی می باشد. این افزونه از ماژول های پیشرفته و حرفه ای برای راه اندازی.سایت عضویت ویژه برخوردار است.

مزایای افزونه LearnDash

  • تنظیم و راه اندازی آسان: تنظیم و افزودن مطلب در این افزونه بسیار راحت می باشد. این افزونه از ابزارهای حرفه ای برخوردار می باشد که به راحتی می توانید مطالب را برای گروه های کاربری مختلف ایجاد شده مدیریت کنید.
  • محدود سازی آسان محتوا: این افزونه به شما اجازه مخفی کردن هر مطلبی را می دهد و همچنین آن را برای گروه های مختلف محدود کنید.
  • فروش دوره های آموزشی: این افزونه به شما اجازه می دهد تا به راحتی دوره های آموزشی آنلاین خود را مدیریت کرده و آنها را به فروش بگذارید. این افزونه دارای بخش های حرفه ای بوده و به شما اجازه می دهد تا به آسانی دوره های آموزشی خود را مدیریت کنید.
  • محتوای زمانبندی شده: این افزونه از قابلیت محتوای زمانبندی شده نیز پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا دسترسی به مطالب محدود شده را برای کاربران بعد از یک دوره زمانی معین نمایش دهید.
  • هماهنگ سازی و درگاه های پرداخت: LearnDash قابلیت سازگاری و هماهنگ شدن با با سرویس ها و افزونه هایی نظیر MemberPress، ووکامرس و بی بی پرس را دارد.

معایب افزونه LearnDash

  • فاقد برخی ویژگی ها: اگر در تلاش هستید تا سایت عضویتی بدون فروش دوره های آموزشی راه اندازی کنید، ممکن است ویژگی ها و قابلیت های این افزونه برای انجام آن کافی نباشد.
  • قیمت: از ۱۵۹$ در سال برای یک سایت با پشتیبانی و دریافت بروز رسانی ها آغاز می شود.

LearnDash راه حلی مناسب است.آن هم زمانی که میخواهید دوره های آنلاین.خود را در یک سایت عضویت به فروش برسانید.

 

پیشنهاد ویژه استورینا 

فروشگاه استورینا، با در اختیار گذاشتن قالب های فروشگاهی متعدد، راه را برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی دارند هموار کرده است.

قالب ها در دسته بندی های مختلفی چون: فروشگاهی، املاکی، خبری، تفریحی و.. قرار میگیرند.

ولی پیشنهاد ما به شما قالب فروشگاهی پرسون است. از ویژگی های فوق العاده این قالب میتوان به:

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین قالب ایرانی وردپرس | قالب پرسون

 

افزونه Restrict Content Pro

[caption id="attachment_26168" align="aligncenter" width="700"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس پلاگین عضویت ویژه در وردپرس Restrict Content[/caption]

Restrict Content Pro را می توان.نامزد بهترین افزونه عضویت دانست. این افزونه توسط تیم شناخته شده ای ایجاد شده.که افزونه هایی از قبیل Easy Digital Downloads و AffiliateWP را در کارنامه خود دارد.

مزایای افزونه Restrict Content Pro

  • استفاده آسان: این افزونه به خوبی با وردپرس و روش های نمایش آن هماهنگ می شود. همچنین به شما اجازه می دهد تا به آسانی بتوانید آن را تنظیم و راه اندازی کنید.

 

  • هماهنگ سازی داخلی : برخلاف دیگر افزونه های عضویت، این افزونه از قابلیت هماهنگ سازی داخلی با دیگر سرویس ها و افزونه ها به صورت افزودنی پشتیبانی می کند. این افزونه از ویژگی های نظیر پشتیبانی از سرویس های PayPal، MailChimp، مدیریت ایمیل، خروجی CSV و بسیاری موارد دیگر برخوردار است.
  • درگاه های پرداخت: درگاه هایی نظیر PayPal، Stripe و Braintree را به صورت افزودنی رایگان استفاده کنید.
  • سازگاری و هماهنگ با افزونه Easy Digital Downloads: اگر از افزونه Easy Digital Downloads برای فروش محصولات خود استفاده می کنید، در کنار آن می توانید از افزونه Restrict Content Pro نیز استفاده کنید.
  • پشتیبانی عالی: بخش مستندات کامل و رایگانی برای استفاده کاربران فراهم شده است. شما همچنین از پشتیبانی ایمیلی فوق العاده این سرویس نیز می توانید بهره مند شوید.

معایب افزونه Restrict Content Pro

  • هماهنگ سازی ضعیف: این افزونه از برخی افزونه ها دارای هماهنگ سازی کمتری با برخی سرویس های ایمیلی است.
  • قیمت: ۹۹$ و ۱۲ افزودنی برای یک سایت، ۱۴۹$ برای ۵ سایت و ۲۴۹$ و همه افزودنی و استفاده نامحدود در سایت ها.

این افزونه یکی از ساده ترین افزونه ها.برای استفاده در این مورد می باشد. از ویژگی ها و قابلیت های زیادی برخوردار بوده که.می توانید از آنها استفاده کنید.

افزونه S2Member

[caption id="attachment_26158" align="aligncenter" width="550"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس پلاگین عضویت ویژه در وردپرس S2Member[/caption]

S2Member افزونه ای محبوب و رایگان با نسخه حرفه ای برای راه اندازی سایت عضویت است.

مزایای افزونه Restrict Content Pro

  • رایگان: این افزونه رایگان بوده و برای دانلود و استفاده کاربران در دسترس می باشد. همچنین هر فردی می تواند آن را دانلود و استفاده کند. افزونه دارای ویژگی های بسیار کمی می باشد ولی برای شروع کار بد نیست. و رضایت بخش است.
  • محتوای زمانبندی شده: این قابلیت در نسخه حرفه ای موجود می باشد.
  • درگاه های پرداخت: نسخه رایگان این افزونه از PayPal پشتیبانی می کند.
  • سازگاری: با سرویس هایی نظیر MailChimp، بی بی پرس و بادی پرس سازگار می باشد.
  • مستندات و سازگاری: این افزونه از بخش مستندات خوبی برخوردار است که برای همه کاربران قابل استفاده است. کاربرانی که از نسخه حرفه ای استفاده می کنند، از پشتیبانی ایمیلی نیز بهره مند می شوند.

معایب افزونه Restrict Content Pro

  •  
  • کاربر پسند نبودن: کار با این افزونه نسبت به دیگر افزونه ها کمی سخت است.
  • محدودیت های نسخه رایگان: نسخه رایگان پلاگین عضویت ویژه در وردپرس از PayPal پشتیبانی کرده و تنها می توان از ۴ سطح عضویت در آن استفاده کرد. این افزونه فاقد ویژگی محتوای زمانبندی شده می باشد.
  • قیمت: نسخه ابتدایی پلاگین عضویت ویژه در وردپرس رایگان بوده و نسخه حرفه ای آن از ۸۹$ برای یک سایت آغاز می شود.

 نتیجه گیری برای بهترین پلاگین عضویت ویژه در وردپرس

[caption id="attachment_26159" align="alignleft" width="442"]بهترین پلاگین عضویت ویژه | عضویت ویژه در وردپرس جمع بندی نهایی[/caption]

با بررسی هایی که تیم استورینا در خصوص افزونه های فوق انجام داده  به این نتیجه رسیده است که افزونه MemberPress بهترین پلاگین عضویت ویژه در وردپرس برای راه اندازی سایت عضویت ویژه می باشد.

این افزونه تمام ویژگی ها و قابلیت هایی که به آن احتیاج دارید را دارا بوده و از پشتیبانی و مستندات برخوردار است.

و اگر به دنبال بهترین پلاگین عضویت ویژه در وردپرس  که ساده و انعطاف پذیر باشد هستید،. Restrict Content Pro بهترین.انتخاب است. بازهم انتخاب با شماست.

 منبع : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

شنبه 17 آذر 1397
بؤلوملر : دانستنی ها,