آشنایی با Ultimate Addons برای افزایش امکانات صفحه ساز WPBakery

دانلود افزونه Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر چند ویژگی خوب به بالای صفحه ای، که صفحه ساز WPBakery ساخته اضافه میکند. هرکدوم از این المنت های صفحه ساز WPBakery در پکیج خیلی دقیق و با جزئیات برای هدفی ساخته شدند.و برای منعطف بودن اون ها خیلی زمان صرف شده.تا در عین سادگی بهترین امکانات رو در اختیار شما قرار بدن. این افزونه برای صفحه ساز WPBakery ساخته شده. با استورینا همراه باشید.

 

المنت های صفحه ساز WPBakery

  • آیکون ها

شما می تونین از این المنت برای ادغام یک آیکون ساده در صفحتون استفاده کنین.مثل عکس، فونت یا هر دو نوع اون ها، یا می تونین از شبکه WPBakery Page Builder استفاده کنین و یک لیستی از آرم های مشتری ها و شرکا و حامیان و ... نمایش بدین.

  • Info Box

[caption id="attachment_25254" align="aligncenter" width="500"]دانلود افزونه ultimate addons | افزونه ultimate addons برای ویژوال کامپوزر با جعبه اطلاعات می تونین مطالب رو برجسته کنین[/caption]

احتمالا محبوب ترین روند رو به خودش اختصاص داده، جعبه اطلاعات این قابلیت رو به شما میده که اطلاعاتی رو که روی آن نظر ویژه ای دارین رو بتونین برجسته کنین.

  • Info List

لیست اطلاعات HTML خسته کننده اند ولی با این المنت می تونید به راحتی لیست اطلاعاتتون رو نشون بدید.و بهتون این فرصت رو میده تا یک طراحی جذاب انجام بدین و فرآیندهای محبوبتون، محصولات وابسته، خدمات و برخی از ویژگی ها رو به سادگی برجسته نشون بدین.

  • Flip Box

این المنت ویژگی های "Info Box" و "Call to Action" رو با هم در یک بلوک ترکیب میکنه و یک Info Box نرمال به نظر میاد اما با افکت CSS3 قسمت تماس رو متفاوت نشون میده.و شخص رو مشتاق به کسب اطللاعات برای تماس میکنه.

  • Counter

اگر  می خواین نقاط عطف، دستاوردها.و سایر آمار عددیتون رو به صورت انیمیشن نشون بدین، این المنت.خیلی به کارتون میاد.

  • بنر Interactive

مسلما آگهی های تصویری خیلی مفیدتر هستن.چون پیام شما رو دقیق تر به مخاطبتون میرسونن. این المنت بلوک های تصویر رو جذاب و تعاملی نشون میدن.

  • Modal Popup Box

این المنت برای هر سایتی مفیده. این باکس رو بسازین.و هر چیزی که میخواین رو از طریق ویرایشگر WYSIWYG در باکس جاسازی کنین.

  • Timeline

[caption id="" align="aligncenter" width="500"]دانلود افزونه ultimate addons | افزونه ultimate addons برای ویژوال کامپوزر ویژگی ها و فرآیندها رو نمایش میده[/caption]

Timeline می تونه ویژگی ها، فرآیندها و هایلایت های کوچیکتون رو نمایش بده. البته برای انجام اینکار ما از کدهای جاوا اسکریپت و CSS هم کمک گرفتیم.

  • Extended Google Maps

افزونه صفحه ساز WPBakery  به طور پیش فرض گوگل مپ رو با خودش داره، اما این المنت از آخرین API استفاده میکنه و بهتون اجازه میده که کارای بیشتری انجام بدین مثل: آپلود marker images، نوشتن HTML در مپ، info box و کنترل هر چیزی که تو مپ هست.

  • Row Backgrounds

پس زمینه های خلاقانه ای برای وب سایت ها طراحی شده، بنابراین ما این المنت رو بهتون معرفی می کنیم تا خیلی راحت بتونین ازش استفاده کنین.

 

امکانات این المنت

 

[caption id="attachment_25244" align="aligncenter" width="500"]دانلود افزونه ultimate addons | افزونه ultimate addons برای ویژوال کامپوزر امکانات Ultimate Addons برای صفحه ساز WPBakery[/caption]
  • تصویر پس زمینه ثابت: وقتی محتواتون در حال پیمایش است تصویر پس زمینتون رو ثابت نگه میداره.
  • Parallax افقی و عمودی: پس زمینتون با سرعت و جهت های مختلفی از محتواتون حرکت میکنه.
  • Hover Parallax: پس زمینه با یه حرکت مکان نما خیلی خلاقانه حرکت میکنه.
  • Video Background: ویدئویی در پس زمینه پخش میکنه و از hosted و ویدئو های یوتیوب نیز پشتیبانی میکنه.
  • پاراگراف های چندگانه Parallax: باطراحی یک parallax 3D کاربراتون رو شگفت زده کنین.

این المنت هایی که بهتون معرفی کردیم برای سایتتون مفیدن.

توسعه دهندگان بر روی محتوای یکسری المنت های ساده کار میکنند تا یک افزونه با کیفیت تولید کنند و المنت های افزونه صفحه ساز WPBakery بیشتری رو در پکیج قرار بدهند.

 

پیشنهاد ویژه استورینا 

فروشگاه استورینا، با در اختیار گذاشتن قالب های فروشگاهی متعدد، راه را برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی دارند هموار کرده است.

قالب ها در دسته بندی های مختلفی چون: فروشگاهی، املاکی، خبری، تفریحی و.. قرار میگیرند.

ولی پیشنهاد ما به شما قالب فروشگاهی پرسون است. از ویژگی های فوق العاده این قالب میتوان به:

سازگاری با افزونه های ووکامرس

وجود دموها متعدد ( دیجی کالا، بامیلو و پرسون )

پشتیبانی از سیستم چندفروشندگی

ریسپانسیو بودن

سازگاری با افزونه های مرتبط با ووکامرس

وجود اپلیکیشن اندروید-ووکامرس و...

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین قالب ایرانی وردپرس | قالب پرسون


معرفی Ultimate Addons

این پروژه اول با هدفی متفاوت برای تولید یک قابلیت آغاز شد که به کاربران کمک کنه تا بتونن از آیکون فونت خیلی راحت استفاده کنند اما توسعه دهندگان متوجه شدند که ارائه قابلیت آیکون فونت کافی نیس و لازم بود که این آیکون فونت برای کاربرهای معمولی وردپرس بیشتر قابل لمس و درک باشه به همین دلیل تصمیم به توسعه چند المنت صفحه ساز WPBakery  گرفتند که استفاده از آیکون فونت ها رو ساده تر کنه.

 

گسترش در افزونه های نهایی صفحه ساز WPBakery  از لحاظ فنی

  1. توسعه Icon Font Manager
  2. گسترش صفحه ساز WPBakery

 

 ویژگی های Icon Fonts Manager

  • آیکون فونتتون رو همونطور که میخواین طراحی کنین:

 شما از همه این صدها آیکون (غیر ضروری و از قبل ساخته شده) استفاده نمیکنین.و فقط به مواردی که با کار شما مرتبط هست توجه میکنین.

به همین دلیل Icon Fonts Manager رو با IcoMoon های معروف APIs سازگارکردند که شما می تونین از بین +2500 آیکون، فونت سفارشی خودتون و لیست کوتاهی از آیکون های مورد علاقتون رو بسازین.

اگر فک میکنین +2500 آیکن هنوز هم کمه، IcoMoon همچنان شما رو با قابلیت های شگفت انگیز خودش.که شما رو در تبدیل طرح SVG در فونت های آیکون کمک می کنه، پوشش میده.

 

 

  • Real Time Icon Search

[caption id="attachment_25251" align="aligncenter" width="500"]دانلود افزونه ultimate addons | افزونه ultimate addons برای ویژوال کامپوزر با جستجو در لحظه می تونیم آیکون مورد نظر رو سریع پیدا کنیم[/caption]

همه ما دوس داریم تعداد زیادی آیکون در دسترس داشته باشیم اما تعداد زیاد آیکون ها برامون مشکل ایجاد میکنه.چون نمی تونیم آیکونی رو که میخوایم سریع پیدا کنیم. برای همین ویژگی "جستجو در لحظه" ساخته شده که به شما کمک میکنه تا همه فونت هایی که در کتابخونتون بر اساس نیازتون قرار دادین.رو مرتب کنه.

 

ویژگی های دیگر Icon Fonts Manager

همونطور که قبلا گفتیم پروژه Icon Fonts Manager یک پروژه بلند مدته.و کارشناسان می خوان که ویژگی های بیشتری رو بسازن.مثل منوی وردپرس و ادیتور TinyMCE و... . وقتی این ویژگی ها توسعه پیدا کنه.اون ها رو تو این افزونه ها ارائه میدن؛ این کار برای کاربرهای صفحه ساز WPBakery  خیلی کاربردی و مهمه.

 

پیشنیازهای این افزونه

  • وردپرس 4.3 و بالاتر
  • از صفحه ساز WPBakery 4.8 تا اخرین ورژن می تونید استفاده کنید.
  • اگر تحت هر شرایطی از صفحه ساز WPBakery استفاده کردین، پس حتما مطمئن بشین که افزونه Core wpbakery Page Builder تغییر زیادی نداشته باشه.
  • درضمن cURL باید روی سرورتون فعال باشه.

 منبع : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

شنبه 17 آذر 1397
بؤلوملر : دانستنی ها,