کشور عزیز ما ایران پر از هنرمندانی است که توانسته اند با استفاده از خلاقیت و ذهن خود طرح های جدیدی را برای استفاده از دکوراسیون داخلی و خارجی منزل ارائه دهند. خوشبختانه پیشرفت های بسیار زیادی که در زمینه تکنولوژی و علم رخ داده است مختص به پزشکی و سیستم های جدید رایانه ای نیست بلکه ما شاهد پیشرفت هایی در زمینه طراحی داخلی و انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل نیز هستیم. اگر به دنبال طرح های جذاب و زیبای ایرانی برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دکوراسیون داخلی منزل

نکته جالبی که در مورد طرح های دکوراسیون داخلی وجود دارد این است که جذابیت و زیبابی با طرح های مدرن ترکیب شده است. اگر شما زیبایی و لوکس بودن را در کنار هم می خواهید؛ بهترین راه این است که لوازم داخلی منزل شیک و لوکس استفاده کنید چرا که شما را به هدفتان خواهد رساند.

نکته ای که ایرانیان از گذشته های دور تا به الان به آن توجه می کرده اند: این است که نورپردازی در زیبایی و جذابیت ظاهری یک منزل حرف اول را می زند و از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که باید به آن توجه داشته باشید. تصاویری که در زیر به پردازش آن ها می پردازیم؛ جدیدترین طرح هایی هستند که این روزها ایرانی های زیادی از آن ها در منزل خود استفاده می کنند.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک

یکی از انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل ،سبک کلاسیک است که یک سبک بسیار خاص؛شیک و زیبا است که افراد خاصی از آن برای منزل خود استفاده می کنند؛ شما باید حتما با ابعاد و بخش های مختلف این سبک دکوراسیون داخلی منزل آشنا باشید تا با خیال راحت آن را برای خانه خود استفاده کنید.

سبک کلاسیکی که این روزها در خانه های مختلف مشاهده می کنید؛ در واقع تلفیق مدرن و سنتی است که به شما کمک می کند خانه ای مدرن و در عین حال با رعایت نکات سنتی داشته باشید. احتمالا شما هم با این موضوع موافقید که پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های هر خانه است. در طرح کلاسیک به پذیرایی و نحوه طراحی و چیدمان وسایل در آن توجه بسیار زیادی می شود.

معمولا افرادی که در خانه های خود مهمانی های زیادی برگزار می کنند به چیدمان خانه ی خود اهمیت بیشتری می دهند. طرح کلاسیک هم به همین علت توجه بسیار زیادی به بخش پذیرایی خانه دارد چرا که کمک می کند؛ جلب توجه بیشتری برای مخاطبان خود داشته باشید!

معولا در طرح کلاسیک از رنگ های سرد مانند کرم؛ سفید؛ قهوه ای و … زیاد استفاده می شود.مبلمان مورد استفاده در این سبک دکوراسیون داخلی منزل سلطنتی است. طرح های سلطنتی به خانه ی شما زیبایی و جذابیت بسیار زیادی می دهد.

سبک بوهمین

سبک بوهمین

یکی از سبک هایی که این روزها مورد پسند جوانان ایرانی زیادی قرار گرفته است و از آن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند، سبک بوهمین است. البته نام های دیگری برای این سبک از جمله بوهو نیز وجود دارد. با نگاه اول به این طرح ها متوجه می شوید که این طرح الهام گرفته شده از طرح های عشایری و کولی ها است و به همین دلیل از رنگ های متنوع و جذابی در طراحی آن استفاده شده است.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : سبک شناسی در دکوراسیون داخلی منزل

پنجشنبه 23 آبان 1398
بؤلوملر : دانستنی ها,